ملورينملورين، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عشق من و بابا

نام بابا

1391/8/30 15:27
نویسنده : مهر
940 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب (29/08/91 ) من ، شما و عمه اشرف رفتيم بيرون براي گرفتن مرغ كه توي ماشين من همش ازت مي خواستم كه بابايي رو به اسمش صدا كني ، آنقدر من و عمه اشرف بهت گفتيم تا اينكه براي اولين بار گفتي " محمد " بابا و من خيلي خوش حال شديم و در راه برگشت رفتيم شيريني فروشي پاييزان و شيريني گرفتيم ، وقتي رسيديم خونه همش مي گفتي " محمد " و با يه حالت قشنگي هم عنوان مي كردي

قربون دخترقشنگ و زرنگم برم من

ملورين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ارشیا
2 دی 91 14:20
ملورین ... با اون چشای بلورین ... با اون خنده زیبا با اون صورتک ناز میدونی من کیم ؟
من اقا دزده هستم میام تو رو می دزدم میدونی چرا ؟ سی ارشیا ودزدمت چون الی ماشالله نازی ؛ پر از عشوه ای و طنازی
نه شوخی کردم الهی برای بابا و مامان مایه سعادت و دلخوشی و برکت باشی و در سایه شون سلامت و شادمانه زندگی کنی


مامان هستی
2 دی 91 14:34
خدا حفظش کنه دخترنازتو عزیزم دوست داشتی به ماهم سربزن