ملورينملورين، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابا

بدون عنوان

1391/8/1 11:03
نویسنده : مهر
947 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه سوري سال 90

لواسان و حسينيه سادات

لواسان

حسينيه سادات

اينم عكس وقتي كه داشتيم خانوم خانوما رو براي نهار آماده مي كرديم

نهار

عكس عيد غدير سال 90 كه شما و آرين هردو نشسته بودين رو پاي خاله عشرت ( خاله پدرت ) كه تو رو هم خيلي خيلي دوست داره و همش دلش برات تنگ مي شه ، اون 100 تومني هم اولين عيدي بود كه شما به مهمونا دادي

عيد غدير

عكس اولين برف زندگيت در سال 90

برف

برف

قربون اون حجابت برم قشنگم ، حاج خانم

حجاب

حجاب

اينم عكس اولين باري كه بردمت آرايشگاه ، اسم آرايشگاهت پيوند بود و اسم آرايشگرت هم سپيده بود كه براي عيد غدير رفتيم ، اينقدر ساكت پيش سپيده نشسته بودي و خودتو تو ايينه نگاه مي كردي كه همه تو آرايشگاه عاشقت شده بودند ، براي بار دوم هم تو نامزدي رضا پسر عموم رفتيم آرايشگاه كه اسمش سحر بود و اسم آرايشگر هم مريم بود كه خود من هم از بچگي مي رفتم پيشش، مريم موهاتو مدل آناناسي درست كرد ، ارايشگاه

اين عكسو وقتي ازت گرفتيم كه براي اولين بار قبل از تولدت برديمت آتليه ، آتليه تك چهره‌ها كه آدرسش نرسيده به ميدان كاج ، ساختمان نارنجستان ، طبقه 5 بود ، رفتيم پيش آقا و خانم جلالي كه عكاس عروسي مامان و بابات هم بودن البته اون موقع تو خيابان فرشته كار مي كردند ولي الان به ما نزديك شدن ، و من خيلي كاراشونو دوست دارم ، شما اونجا خسته شدي و بغل بابايي خوابت برد

اتليه

آتليه

اينم عكس شما و عروسك pooh

pooh

 راستي اينم عكس از حمام كردنت ، گفتني است كه خيلي آب بازي و حمام رو دوست داري و با ذوق مي ري حمام ،عاشقتم ماماني

حمام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)